Kérdések a termékekkel és megrendelésekkel kapcsolatban

Nagyobb mennyiségű terméket adtunk hozzá. Hogyan tudom megváltoztatni ezt a mennyiséget?

A termékmennyiség módosításához kérjük, nyomja meg a "megrendelés elküldése" gombot, törölje a rossz mennyiséget a valós mennyiséggel és nyomja meg a frissítés gombot. Ezután folytathatja a vásárlást, vagy elküldheti nekünk a rendelését.



Hogyan kereshetek egy adott terméket a boltban?

Egy termék kereséséhez kérjük, használja az oldal tetején található keresőmodult. Adja meg a keresett információt, és ha az megtalálható az oldalon, megjelenik a megfelelő találatok listája.

Jogi személy vagyok. Vásárolhatok?

Igen, a Roco Piese Scutere (generalmotor.ro) elfogadja a jogi személyek megrendeléseit. Ahhoz, hogy adószámlát kapjon a cégadataival, kérjük, adja meg a regisztráció vagy a megrendelés során kért adatokat.

Közintézmény vagyok. Vásárolhatok?

Igen, állami szervekkel is együttműködünk. A megrendelés a weboldalon történik, átutalás a kincstári számlára.

Hogyan kell eljárnom, ha nem a vásárlói fiókomban megadott címre szeretném a szállítást?

Ebben az esetben a rendelés során lehetősége van a kívánt szállítási címnek megfelelő adatok megadására.

Ügyfélszámla kezelése

Elfelejtettem a fiókom jelszavát. Hogyan kell eljárnom?

Ha nem emlékszik a fiókjelszóra, kérjük, használja az Elfelejtett jelszó visszaállítása opciót, amely a fiókhoz való hozzáférés oldalon érhető el.

Hogyan változtathatom meg a számlaadataimat?

Ahhoz, hogy megváltoztassa ügyfélszámlája adatait, kérjük, jelentkezzen be fiókjába, majd válassza a Fiókom résznél elérhető Fiók frissítése opciót.


Módosíthatok egy leadott megrendelést?

Ha módosítani szeretne egy megrendelést, 2 lehetőség van:

  • Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, és adja meg a termékkódot, amelyet szeretne kiegészítésképpen;
  • leadhat egy további megrendelést a weboldalon a további termék(ek)kel, és a "megrendelés megjegyzése" részben megadhatja a "hozzáadom az azonosítóhoz (első rendelés száma)" szöveget.

    Kaphatok információt a korábbi megrendelésekről?

    A honlapon leadott megrendelések előzményeiről a Rendelés állapota menüpontban tájékozódhat.

    Általános kérdések

    Olyan terméket szeretnék vásárolni, amely nincs raktáron. Hogyan kell eljárnom?

    A termék elérhetőségével kapcsolatos további információkért kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. vagy e-mailben: comenzi@generalmotor.ro

    Olyan további információt szeretnék kapni, amely nem érhető el a weboldalon. Hogyan kell eljárnom?

    Ebben az esetben kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy a comenzi@generalmotor.ro e-mail címen.