Kérdések a termékekkel és megrendelésekkel kapcsolatban
Nagyobb mennyiségű terméket adtunk hozzá. Hogyan tudom megváltoztatni ezt a mennyiséget?
A termékmennyiség módosításához kérjük, nyomja meg a "megrendelés elküldése" gombot, törölje a rossz mennyiséget a valós mennyiséggel és nyomja meg a frissítés gombot. Ezután folytathatja a vásárlást, vagy elküldheti nekünk a rendelését.
Hogyan kereshetek egy adott terméket a boltban?
Egy termék kereséséhez kérjük, használja az oldal tetején található keresőmodult. Adja meg a keresett információt, és ha az megtalálható az oldalon, megjelenik a megfelelő találatok listája.
Jogi személy vagyok. Vásárolhatok?
Igen, a Roco Piese Scutere (generalmotor.ro) elfogadja a jogi személyek megrendeléseit. Ahhoz, hogy adószámlát kapjon a cégadataival, kérjük, adja meg a regisztráció vagy a megrendelés során kért adatokat.
Közintézmény vagyok. Vásárolhatok?
Igen, állami szervekkel is együttműködünk. A megrendelés a weboldalon történik, átutalás a kincstári számlára.
Hogyan kell eljárnom, ha nem a vásárlói fiókomban megadott címre szeretném a szállítást?
Ebben az esetben a rendelés során lehetősége van a kívánt szállítási címnek megfelelő adatok megadására.
Ügyfélszámla kezelése
Elfelejtettem a fiókom jelszavát. Hogyan kell eljárnom?
Ha nem emlékszik a fiókjelszóra, kérjük, használja az Elfelejtett jelszó visszaállítása opciót, amely a fiókhoz való hozzáférés oldalon érhető el.
Hogyan változtathatom meg a számlaadataimat?
Ahhoz, hogy megváltoztassa ügyfélszámlája adatait, kérjük, jelentkezzen be fiókjába, majd válassza a Fiókom résznél elérhető Fiók frissítése opciót.
Módosíthatok egy leadott megrendelést?
Ha módosítani szeretne egy megrendelést, 2 lehetőség van:
- Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, és adja meg a termékkódot, amelyet szeretne kiegészítésképpen;
- leadhat egy további megrendelést a weboldalon a további termék(ek)kel, és a "megrendelés megjegyzése" részben megadhatja a "hozzáadom az azonosítóhoz (első rendelés száma)" szöveget.
Kaphatok információt a korábbi megrendelésekről?
A honlapon leadott megrendelések előzményeiről a Rendelés állapota menüpontban tájékozódhat.
Általános kérdések
Olyan terméket szeretnék vásárolni, amely nincs raktáron. Hogyan kell eljárnom?
A termék elérhetőségével kapcsolatos további információkért kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. vagy e-mailben: comenzi@generalmotor.ro
Olyan további információt szeretnék kapni, amely nem érhető el a weboldalon. Hogyan kell eljárnom?
Ebben az esetben kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy a comenzi@generalmotor.ro e-mail címen.