Szállítás és visszaküldés:
A szállítási díj a szállítási cím megadását követően automatikusan a kosárba kerül. Ez a kosár súlyától és értékétől függően eltérő.
Információ: (+4) 0373.760.350 email: comenzi@generalmotor.ro
Menetrend: hétfőtől péntekig 10:00-16:00
Menetrend: hétfőtől péntekig 10:00-16:00
Visszaküldött alkatrészek:
A visszaküldési űrlap kitöltésével, amely itt található: https://www.rocoshop.hu/order_lookup
Az átvett küldemények indoklás nélkül visszaküldhetők a küldemény futártól való átvételétől számított 14 napon belül. Felhívjuk figyelmét, hogy egy (vagy több) termék visszaküldése esetén a szállítási költség a vásárlót terheli. A csomag visszatérítés nélkül kerül kiszállításra. Amint megérkezik telephelyünkre, átvizsgáljuk (a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint a vásárláskor). A Roco Piese ügynöke ezután telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot a pénzátutalás/termékcsere részleteinek egyeztetése érdekében.
A visszaküldési űrlap kitöltésével, amely itt található: https://www.rocoshop.hu/order_lookup
Az átvett küldemények indoklás nélkül visszaküldhetők a küldemény futártól való átvételétől számított 14 napon belül. Felhívjuk figyelmét, hogy egy (vagy több) termék visszaküldése esetén a szállítási költség a vásárlót terheli. A csomag visszatérítés nélkül kerül kiszállításra. Amint megérkezik telephelyünkre, átvizsgáljuk (a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint a vásárláskor). A Roco Piese ügynöke ezután telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot a pénzátutalás/termékcsere részleteinek egyeztetése érdekében.
A visszatérítésre csak azután kerül sor, hogy Ön közölte velünk a szerződéstől való elállási döntését a comenzi@generalmotor.ro e-mail címen.
A pénzt legfeljebb 10 munkanapon belül postai úton/banki átutalással küldjük meg az ügyfélnek.
Kérjük, a csomag átvételekor ragaszkodjon a kapott termékek átvételéhez! A hiányzó alkatrészekre vagy a szállítás közbeni sérülésekre vonatkozó minden bejelentést a futárcégnek a csomag átvételekor jelentenie kell az ügynöknek; futár! Az utólagos reklamációkat rendkívül nehéz lesz megoldani, hiszen ezen értesítés nélkül a futár cég nem vonható felelősségre!
Továbbá, ha bármilyen problémája van a csomag tartalmával kapcsolatban, kérjük, írásban jelezze felénk a comenzi@generalmotor.ro e-mail címen, és csatoljon fényképet a csomagban lévő dokumentumokról és annak tartalmáról.
Az egyéni vásárló elállhat a szerződéstől és élhet visszaküldési jogával:
- egy e-mail a comenzi@generalmotor.ro címre, amelyen keresztül egyértelmű nyilatkozatot tehet, amellyel kifejezheti magát