Szállítás:

A szállítási költség a helyszíntől és a termékek számától (súlytól) függően automatikusan a terméken vagy a kijelentkezési oldalon kerül kiszámításra.

Fizetés

A www.rocoshop.hu weboldalon megrendelt termékek kifizetésére több lehetőség is van :

Fizetés utánvéttel:
A fizetés lejben történik, teljes összegben, kiszállításkor . Házhozszállítás esetén a fizetés a termékeket kiszállító futárnak történik.

Online kártya (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).
Ha az "Online kártya" fizetési módot választotta, akkor a fizetési processzor biztonságos oldalán ki kell töltenie egy űrlapot a kártyaadataival.

Banki átutalás:
Fizetés megrendeléssel csak a www.rocoshop.hu által kiállított számla alapján történik. A számlát e-mailben küldjük. Az áru kiszállítása a kifizetés visszaigazolása után történik a kiállított proforma.
Conturile noastre:
RO15INGB0000999910800039 - EUR
RO28INGB0000999913619207 - HUF

Alkatrészek visszaszolgáltatása
A kapott csomagok indoklás nélkül visszaküldhetők a csomag futár általi átvételétől számított 14 napig. Felhívjuk figyelmét, hogy egy termék (vagy több termék) visszaküldésekor a szállítási költségeket a vevő fizeti. A csomagot visszatérítés nélkül szállítjuk. Miután megérkezett, a csomagot ellenőrzik (a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amikor megvásárolták). Ezt követően a Roco Piese ügynöke telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy a termékek átutalásával/cseréjével kapcsolatos részleteket megbeszéljék.

A visszaküldésre csak azután kerül sor, hogy Ön kitöltötte a https://www.rocoshop.hu/order_lookup visszaküldési űrlapot , vagy tájékoztatott minket a visszaküldésre vonatkozó döntéséről a comenzi@generalmotor.ro címen.

A pénzt 10 munkanapon belül átutalással / banki átutalással küldjük el a vásárlónak.

Nyomatékosan kérjük, hogy a csomag átvételekor gondosan vegye át a kapott darabokat! A csomagot a futár jelenlétében bontjuk fel! A szállítás során hiányzó vagy sérült alkatrészekkel kapcsolatos reklamációkat a csomag átvételekor a futárcég képviselőjének kell jelezni; Ha a csomagon sérülés / horpadás jelei látszanak - a futárcég képviselőjével kötelező jegyzőkönyvet íratni! A későbbi reklamációkat rendkívül nehéz lesz megoldani, mert e bejelentés nélkül a futárcég nem vonható felelősségre!

Továbbá, ha bármilyen problémája van a csomag tartalmával, kérjük, hogy írásban jelezze nekünk a comenzi@generalmotor.ro címen, és csatoljon egy képet a csomagban lévő dokumentumokról és annak tartalmáról.

Információ : 0373.760.350 - normál árfolyam

Nyitva tartás: H-P 10.00 - 16.00 (szünetek: 11-11:15; 13-13:30, 15-15:15).